20 Ocak 2015

Paypal Nakit Kart Hakında Bilgiler

Posted By: Adsız - 13:49

Share

& Comment

Paypal Nakit Kart Hakında Bilgiler
Paypal Nedir ?
Paypal İnternet Üzerinde Kullanılan Bir Alışveriş Kartıdır. n11,modagram Gibi Sitelerde Paypal Ödemesi Geçmektedir Ben Alışveriş Yaptım Hatta Yani Oluyor Daha Var Paypal Ödemesi Kabul Edenler.

Paypal Nakit Kart Nedir
Paypal Nakit Kart Kredi Kartına Çok Benzer Ama Değişik Yönleri Var Taksit Yok Tek Çekim Var Nakit Kart Banka Kartıdır Zati Her yerde Geçerlidir Teb Bankamatiklerinden Veya Paypal Hesabınızdan Para Yükleye Bilirsiniz.

Paypalımdan Nakit Karta Para Atmak İstiyorum Nasıl olcak ?
Paypal.com/nakit adresine Girip Para yükel kısmı var oraya basıp paypal bakiyesinden yükle diyoruz paypal hesabınızda ne kadar var ise örnek vereyim 50 lira var 20 lira çkersiniz 24 saat içinde Gelir Ben Günde 40 Liradan Atıyorum Nakit Karta

Önemli : Paypal Hesabınızda 50 Lira varken 60 lira çekemeyiz bilginize.

Nakit Kartan Paypal Hesabımıza Para Atabilirmiyiz ? 

Evet : Yeni Güncellemeler Geldi Ata Biliyoruz Yani Örnek Verelim Birine Ödemeniz Var Paypal Hesabınızda 25 lira var 5 lira eksik paypal nakitte ise 70 lira var o zaman Ödeme Yap Kısmında Paypal Yazısı Var Orda verir 5 lirayı otomatik olarak  öderler yani bugünlük konumuz bu kadar görüşmek üzere

About Adsız

Organic Theme is officially developed by Templatezy Team. We published High quality Blogger Templates with Awesome Design for blogspot lovers.The very first Blogger Templates Company where you will find Responsive Design Templates.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2015-∞ Hasan İle Yeni Bilgi

Edit By Mücahit Akar